همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور روز دوشنبه 23 مهر در هشتمین همایش سراسری روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه امروز دشمنان ما مایوس هستند گفت: دشمنان ما حتی در کلام نیز جرئت ندارند به ملت ما جسارت کنند و به تمامیت ارضی کشورمان چشم طمع بدوزند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمدی نژاد افزود: حنجره‌دری‌ها، عربده‌کشی‌ها و جیغ‌های بنفش و سرخ دشمن نشانه یأس آنهاست و هیچ کس این را توانمندی و اقتدار آنان نمی‌داند.

وی با بیان اینکه نه ارتش و نه ملت ما برای ملت‌ها و انسان‌ها وحشت آفرین نیستند گفت: دشمن از اعمال زشت خود می‌ترسد و البته طبیعی است که ظلمت از نور فراری باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز مخاطبان ملت ما در دنیا بی‌شمارند گفت: هر پیامی که از رهبر معظم انقلاب منتشر می‌شود میلیاردها گوش شنوا آماده شنیدن آن هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ابهت پوشالی قدرتمندان فروریخته و در حال عجز هستند گفت: امروز منطق ملت و جمهوری اسلامی ایران منطق برتر است.

احمدی نژاد افزود: منطق ایران منطق انبیای الهی، و منطبق بر عزت، رحمت و کرامت انسهاست.

وی ابراز امیدواری کرد، روزی فرا رسد که همه مسلسل‌ها به قلم تبدیل شود و همه ارتش های دنیا مانند ارتش ایران، ارتش فرهنگ، علم، شجاعت و سرافرازی باشند.

ملت ایران پرچمدار صلح و برادری

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه دربین ملل دنیا کمتر کسی یافت می‌شود که وقتی نام ملت ایران را می‌شنود احترام و تکریم نکند، تاکید کرد : امروز ملت ایران پرچمدار صلح و برادری و پیام زندگی سعادت بخش است و امروز عزت و شرافت ملت ما زبانزد عام و خاص است.

آقای احمدی نژاد، ارتش جمهوری اسلامی ایران را جلوه‌ای از قدرت خداوندی توصیف کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دست قدرت خداوند و در واقع امروز ارتش یدالله است.

وی ارتش را نقطه ایمان و آرامش ملت و مایه عزت ایران اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان بشریت از چنین سازمانی می‌ترسند و برای تخریب آن سرمایه گذاری می‌کنند.

رئیس جمهور تأکید کرد: ارتش باید تا آنجا آمادگی داشته باشد که دشمن جرئت تعرض نیابد و وقتی ارتش دراین مسیر حرکت می‌کند شیاطین متمرکز تر می‌شوند وبرای تخریب آن به کمین می‌نشینند.

وی ذکر ویاد خدا و توسل به قرآن را سرمایه عظیم ارتش دانست و گفت :در فضای روحانی ارتش باید همیشه ذکر و تلاوت باشد.

احمدی نژاد گفت: آموزش و تدبر آیات الهی برای کسانیکه مسئولیت مهم‌تری دارند ضروری‌تر و لازم‌تر است بخصوص در ارتش.

وی از پاکی، اخلاص، شجاعت و ولایتمداری به عنوان شاخصه‌های ارتش نام برد و گفت: امروز در برابر ارتش ایران هیچ مانع و بن بستی وجود ندارد و ارتش درهمه ابعاد همچون آموزش، نظم و اهداف الهی و دفاعی کشور مستحکم ایستاده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: ارتش ما ارتش پیشرفت، تکامل، نشاط، بالندگی و امید است و این حاصل ذکر و تلاوت قرآن است.

وی خطاب به حاضران در جلسه ضرورت عامل بودن عالمان و زهد و دنیاگریزی و توجه هرچه بیشتر به سربازان را یادآور شد و گفت: سربازان باید درطول خدمت خود درزمینه‌های فرهنگی و سیاسی و اعتقادی آموزش ببینند و درحد امکان حرفه آموزی کنند.

وی افزود: هیچ چیز را بر وظیفه تبلیغ ترجیح ندهید و خدا را شاکریم که امروز عقیدتی سیاسی ارتش مملو از عالمان عامل و روحانیون دلسوز و فداکار است.

کد خبر 34015

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز